środa, 15 lutego 2017

Medyczny Book Tag



Hej wszystkim !
Przyszedł czas na post zapychacz na blogu :D Pomyślałam, że same recenzje mogę być troszkę nudne, a po podpatrzeniu tego tagu na blogu My love are books stwierdziłam, że po prostu muszę go zrobić u siebie. No dobra, to zaczynamy ^^

1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.


Ciężki wybór, miałam kilka propozycji począwszy od szkolnych lektur, do tak zwanych "Bestsellerowych niewypałów". Ostatecznie jednak wybieram "Papierowe Miasta" Johna Greena. Nie wiem jak wy, ale ja ledwo dotrwałam do końca. 


2. Diagnoza- smutna książka. 


Próbowałam przypomnieć sobie książki przy których płakałam, ale niestety tak się składa, że bardzo często wzruszam się przy romansach. Jednak jedno z najsmutniejszych zakończeń moim zdaniem miał "Promyczek"


3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.


Nie wiem czy można to nazwać nagłym zwrotem akcji, ale Hoover w "Hopeless" naprawdę mnie zaskoczyła tym wątkiem dotyczącym dzieciństwa bohaterów i ojca Sky. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. 

4. Dentysta- książka której szczerze nie lubisz.


Tutaj wybór był prosty. "Bez ciebie nie ma lata" denerwowała mnie na każdym kroku i momentami miałam ochotę rzucić książką o ścianę. 


5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.


Odpowiedź jest tylko jedna - "Kosogłos". Ci co czytali z całą pewnością rozumieją o co mi chodzi. 

6. Operacja- książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.


W napięciu najbardziej trzymała mnie seria "Gone. Zniknęli". I mimo, że czytanie czwartej części strasznie mi się dłużyło, to naprawdę nie mogłam się doczekać jak rozwinie się sprawa ETAP-U i głównych bohaterów. 

7. Pobieranie krwi- krwawa książka!


Tutaj moim zdaniem najlepiej wpasuje się seria "Pamiętniki Wampirów". Dużo morderstw, nawet bardzo. Ale kocham to co stworzyła J.Lynn, pomimo że skończyłam moją przygodę z wykreowanymi przez nią bohaterami już kilka lat temu.

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.


Do ostatniego momentu wierzyłam, że "Zanim się pojawiłeś" skończy się zupełnie inaczej. Płakałam jak bóbr. 

9. Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

Jako czytelniczka romansów, tutaj miałam duży problem. Nawet bardzo duży. Ostatecznie jednak zdecydowałam, że mój ulubiony wątek miłosny jest w "Pieśni Dawida". Uwielbiam tą książkę ! 


10. Rozprzestrzeniająca się zaraza czyli kogo tagujesz?

Stwierdziłam, że nie będę nikogo nominowała. Jeśli tag się komuś spodobał to serdecznie zachęcam do wrzucenia go na swojego bloga. 

6 komentarzy:

  1. Naprawdę super tag! Bardzo trafne książki wybrałaś, większość znam i wytypowałabym podobnie <3 A tag zrobię, bo jestem miłośniczką tagów, a ten wyjątkowo mi się podoba :)

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem o którą dokładnie śmierć w Kosogłosie ci chodzi, ale jeśli chodzi o te dwie ważne to żadnej z nich się nie spodziewałam xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, że uwielbiam Amy Harmon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny tag! Widzę, że dużo osób ostatnio go zrobiło i aż mnie kusi bym też go zrobiła, bo kocham wszelkie tagi <3

    Pozdrawiam ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze. Ten tag to coś dla mnie! Medycyna mnie fascynuje, więc połączenie jej książkami jest dla mnie idealne. Być może zrobię kiedyś ten tag :D
    Pozdrawiam
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń