poniedziałek, 27 marca 2017

Uwaga ! Konkurs ! Wygraj książkę "November 9"

Kochani,
z racji tego, że mam tak wspaniałych czytelników, organizuje konkurs. To wygrania jest książka jednej z moich ulubionych autorek, czyli Colleen Hoover. Pewnie większość z Was o niej słyszała i czytała przynajmniej jedną z wykreowanych przez nią historii. Ja osobiście uwielbiam tę kobietę i chce oddać w Wasze ręce egzemplarz "November 9".  Gdyby ktoś jednak nie słyszał o tej książce, odsyłam do recenzji



Warunki konkursu: 
W zasadzie nie jest ich dużo, jednak osoba która bierze udział w konkursie musi mieszkać w Polsce. Ponadto byłoby mi bardzo miło gdybyście zaobserwowali publicznie mojego bloga. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na zasadzie losowanie, także każdy ma szanse. Wyniki podam pod komentarzem zwycięzcy 3 kwietnia 2017 roku. 

Zgłoszenie: 
Mój adres email:...
Bloga obserwuje jako: 


Mam nadzieję, że weżniecie udział w organizowanej przeze mnie zabawie, a zwycięzca ucieszy się z "November 9" i książka spodoba mu się tak sami jak mi. Także życzę Wam wszystkim powodzenia :) 

6 komentarzy:

  1. Zgłoszenie:
    Mój adres email: dwiestronyksiazek@gmail.com
    Bloga obserwuje jako: Dwie Strony Książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłoszenie:
    Mój adres email: mazuzfray@gmail.com
    Bloga obserwuje jako: Sassy Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłoszenie:
    Mój adres email: iza.81@o2.pl
    Bloga obserwuje jako: Izabela Wyszomirska

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie:
    Mój adres email: sevilli99@interia.pl
    Bloga obserwuje jako: Klaudia Kwaśniak

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    mój adres mail: podrugiej@gmail.com
    bloga obserwuję jako: kocham cie moje życie blog

    OdpowiedzUsuń